Nummer 1, maart 2022

_Hospitality

Een interieur dat ruikt naar meer

Een interieur dat ruikt naar meer

De ambiance als kans: dat is helemaal van deze tijd. Illusionisten en psychotherapeuten gebruiken positieve beïnvloedingstechnieken al langer dan vandaag. Alles wat leeft is voortdurend op zoek naar satisfactie en als vormgever van een omgeving zitten wij als beleving-facilitator behendig achter de knoppen. Je bedenkt van tevoren hoe je wenst dat een gast, klant of medewerker zich voelt in een ruimte. Omdat je iets weet van de werking van een brein en je jouw doelgroep kent, snap je ook welke melange van geuren, kleuren en geluiden je vervolgens kunt inzetten om specifieke emoties en gedragingen op te roepen. Pak de markt met puike prikkels. Het lijkt magie. Maar het is wetenschap, met een stevige stoot liefde.

Nummer 1, maart 2022

_Hospitality

Een interieur dat ruikt naar meer

Een interieur dat ruikt naar meer

De ambiance als kans: dat is helemaal van deze tijd. Illusionisten en psychotherapeuten gebruiken positieve beïnvloedingstechnieken al langer dan vandaag. Alles wat leeft is voortdurend op zoek naar satisfactie en als vormgever van een omgeving zitten wij als beleving-facilitator behendig achter de knoppen. Je bedenkt van tevoren hoe je wenst dat een gast, klant of medewerker zich voelt in een ruimte. Omdat je iets weet van de werking van een brein en je jouw doelgroep kent, snap je ook welke melange van geuren, kleuren en geluiden je vervolgens kunt inzetten om specifieke emoties en gedragingen op te roepen. Pak de markt met puike prikkels. Het lijkt magie. Maar het is wetenschap, met een stevige stoot liefde.

D'FINING SPACES® is een uitgave van:

Contact

Stekkenberg 11
6561 XE Groesbeek
T: +31 6 11704420
E: info@definingspaces.nl

© Scooter & Volt 2024 | Design & beheer: IDEA 2