Thema

Expo & Event

Tekst

Jan Mol
Beeld

EuroShop

Deel dit artikel

9 februari 2023

EuroShop 2023 komt eraan, bestel nu je tickets!

Zelf kunnen we niet wachten tot het 26 februari is en de deuren openen van Messe Düsseldorf. Wanneer we de vorige EuroCIS beurs mogen zien als voorbode, dan kunnen we alleen maar gissen naar de overweldigende beleving die EuroShop 2023 ons gaat bieden. Niet voor niets is EuroShop de grootste retailbeurs ter wereld. Deze internationale expo toont van 26 februari tot en met 2 maart werkelijk alles rondom retail. We nemen je even mee.

Acht dimensies die niet te missen zijn
EuroShop 2023 is onderverdeeld in 8 dimensies. De dimensie Lighting laat de nieuwste ontwikkelingen en trends zien op het gebied van verlichting, met 100 exposanten. De dimensie Shopfitting, waaronder ook storedesign en merchandising vallen, kent maar liefst 350 exposanten. Materials and Surfaces biedt het laatste nieuws op het gebied van materialen en hun toepassingen, daar treffen we 70 exposanten aan. Foodservice and Equipment wordt ook door 70 exposanten vormgegeven. Kijken we naar de dimensie Refrigeration and Energy Management, goed voor 200 exposanten, dan zien we dat er vanuit de branche meegedacht wordt als het gaat om energiekosten. Met 100 exposanten valt er weer veel te beleven bij Expo and Event Marketing, terwijl Retail Marketing 200 exposanten heeft. Hier zullen we zien hoe de digitalisering steeds verder voortschrijdt. De snelst veranderende -en groeiende- dimensie is Retail Technology, met maar liefst 450 exposanten.
Het vakprogramma van EuroShop 2023
Uniek aan EuroShop is het omvangrijke aanbodspectrum van exposanten van overal ter wereld, de kwaliteit en bandbreedte van het unieke vakprogramma. We onderscheiden maar liefst zeven podia, die samen het hart van het vakprogramma vormen. Dit betreft eersteklas discussie- en lezingsfora met topsprekers, die de nieuwste ontwikkelingen, innovatieve trends en best practice-voorbeelden te midden van de beursactiviteiten met de EuroShop-bezoekers delen. Het programma is gratis en kan zonder aanmelding vooraf worden bijgewoond (simultaan D-GB/GB-D of alleen in het Engels). Alle podia in één overzicht: Store Design Stage, Retail Designers´ Stage, Retail Technology Stage, Connected Retail Stage, Start-up Stage, Retail Marketing Stage en Expo & Event Stage.
De Special Areas van EuroShop
De Special Areas van EuroShop omvatten verschillende speciale tentoonstellingsoppervlaktes, met ruimte voor specialisten, start-ups, de 'generations X, Y & Z', ideeën, visioenen en innovatieve producten. De bewezen Special Areas van EuroShop zijn: het Designers' Village, Start-up hub, POPAI Shop Global Village, IFES Global Village en de Italian Lighting Lounge.
Boek nu je ticket voor EuroShop 2023!
EuroShop 2023 belooft een 'immersive experience' te worden waar iedereen die in of met retail werkt op alle fronten in de watten gelegd gaat worden. Ook jij wilt deze grandioze beurs niet missen. Bestel daarom vandaag nog je tickets en wordt onderdeel van de allermooiste beleving op retailgebied. Tickets bestel je via deze link.

Tot ziens op EuroShop 2023!

_Meer artikelen

D'FINING SPACES® is een uitgave van:

Contact

Stekkenberg 11
6561 XE Groesbeek
T: +31 6 11704420
E: info@definingspaces.nl

© Scooter & Volt 2024 | Design & beheer: IDEA 2